Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Csoportos Pilates Studiók képes leírás - Pilates.tlap.hu
részletek »

Csoportos Pilates Studiók - Pilates.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: pilates.tlap.hu » Csoportos Pilates Studiók
Keresés
Találatok száma - 39 db
Alakformálás Nórával

Alakformálás Nórával

Juhász Nóra vagyok, 12 éve foglalkozom tornaoktatással. Balettos múlttal rendelkező oktatóként arra törekszem, hogy a hozzám fordulóknak segítsek az alakformálásban, a jó közérzet kialakításában és az optimális testsúly elérésében, megtartásában. A világ Pilates és Callanetics oktatóinak 80%-a táncos múlttal rendelkezik, ennek okán is választottam ezen mozgásformák tanítását. Az órarendet elsősorban azok számára alakítottam ki, akiknek a délutáni és esti időpontok nem megfelelőek a testgyakorlásra, és inkább a reggeli és délelőtti időszakban érnek rá. Az órák nálam tényleg 60 percesek, és soha nem unalmasak! Egy-egy gyakorlatból soha nem végzünk 10-nél több ismétlést. Nem a mennyiségre, hanem a minőségre helyezzük a hangsúlyt! Újabb foglalkozásokkal bővítettem a repeortárt, így már négyféle torna várja az érdeklődőket: * Pilates * Callanetics * Gerinctorna (nem csak) időseknek * Baba-mama torna

Anabita Pilates

Anabita Pilates

A Pilates tréning nem uj találmány. Lassan 80 éve dolgoznak ezzel a módszerrel melynek alapjait Joseph Pilates balett mester fektette le,és alkamzta táncosain. A gyakorlatok elvégzése olyan,akár egy lelki zuhanyozás. A gyakorlatok során sok mindent kell az irányitás alatt tartani,ilyen pl.a légzés. A Pilates gyakorlatok elsősorban a kisebb izmokat dolgozzák meg. Segitik a has és hát stabilitását,jobb testtartást biztositanak,és sok esetben elégetik a felesleges zsírt. Sokan említik,hogy óra után melegség árad szét testükben,és a jóleső fáradtság érzése mutatja,hogy valóban teljesen átmozgatták magukat!

Ananda Jóga- és Életmódstúdió

Ananda Jóga- és Életmódstúdió

Stúdiónkban Musitz Ágnes exbalerina, pilates- tréner tart csoportos pilates órákat. A Pilates módszer segítségével megtanulhatjuk testünk helyes, értő és figyelmes használatát, miközben elkerüljük a test kizsigereléséhez, a teljes elhasználtsághoz vezető mechanizmusokat.

Astoria Fitness Pilates

Astoria Fitness Pilates

Pilates torna A Pilates egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az ízületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. Ezek a gyakorlatok nem csak egészséges, fitt embereknek, de túlsúllyal küszködőknek, reumás és izületi betegségekben szenvedőknek, hát, váll, nyak panaszokkal küzdőknek is ajánlottak. Mindenkinek akinek fontos az egészséges test és lélek harmóniájának megteremtése. Nincsenek benne kicsavart testhelyzetek, nincs benne semmilyen ugrálás, nem terheli az izületeket, a gerincet, mindenki által könnyedén elsajátítható gyakorlatok.

Attitüd Mozgásstúdió

Attitüd Mozgásstúdió

Juhász Adrien vagyok, a Mozgásstúdió tulajdonosa. Női mozgásstúdiómat 2000 novemberében nyitottam meg a belváros közepén. Célom az volt, hogy hölgyvendégeim családias környezetben, kortól függetlenül, gátlásaikat levetkőzve sajátítsák el a szelíd mozgás alapjait. Balettos múlttal rendelkezve arra törekszem, hogy a hozzánk fordulóknak segítsek az alakformálásban, a jó közérzet kialakításában és az optimális testsúly elérésében, megtartásában. A világ Pilates és Callanetics oktatóinak 80%-a táncos múlttal rendelkezik, ennek okán is választottam ezen mozgásformák tanítását. 15 éve foglalkozom tornaoktatással. 60 m2-es, padlószőnyeges, világos termemet úgy alakítottam ki, hogy maximálisan szolgálja a tornázók igényeit: * A falakat végig tükrök, és balettrudak fedik, amelyek segítenek a mozgás kontrolálásában és koordinálásában. * A gyakorlatok elsajátításához különböző erősségű gumiszalagok, 1 kg-os súlyzók és labdák szolgálnak segítségül. * Gondosan kiválasztott, különböző stílusú zenét használok különböző stílusú tornáimhoz. * Jó közérzetük eléréséhez vendégeimnek kényelmes ruházatra és zoknira (cipő nélkül) van szükségük. * Stúdióm zárható szekrényekkel és zuhanyzós fürdővel van felszerelve.

Hirdetés
Cross Body Pilates Központ Budán

Cross Body Pilates Központ Budán

Budai, jól felszerelt pilates gyógytorna stúdiónk a pilates legkülönfélébb változatait kínálja. Mozgásterapeutáink a klasszikus talaj pilatestől, a Magyarországon egyedülálló Orbit eszközös óráig minden megtalálható. A pilates cardio változata, vagy balettel, jógával kombinált változata garantálja, hogy mindenki megtalálja a kedvére való edzésformát. Masszázsainkkal, testkezeléseinkkel tovább fokozható az alakformálás.

DallosPilates, Győr

DallosPilates, Győr

Stúdiónkat eredeti STOTT Pilates gépekkel és eszközökkel szereltük fel. STOTT Pilates gépek: Reformer gépek: - Rehab reformer - Professional reformer - Rack &Roll reformer Segédeszközök: - Arc Barrel deluxe - Foam Roller - Stability Ball egyensúlyozó eszközök - Bosu - Fitness Circle Pro (fitness karika) - Flex-Band (gumiszalag) - Flexi-Bar Pilates Csoportos órák: * Pilates * MAT (Meditatív Aerotréning) * Gymstick * Jóga-Pilates * PortDeBras * Spirals * Pilates gyerekeknek, középiskolásoknak * Power Jóga Pilates gépes személyi edzés: * Egyéni óra * Duó óra * Trió óra * TRX Pilates

Egészségéra wellness

Egészségéra wellness

Milyen egy Pilates óra? Az órákon a nyújtást és erősítést a légzéssel kombináljuk, ami a mozdulatok ütemét adja és segíti azok helyes végrehajtását. Egy-egy gyakorlatból nem végzünk sok ismétlést de azt megpróbáljuk tökéletes testtartással végrehajtani. Minden gyakorlatnak több variációja, nehézségi foka létezik, így mindenki végezheti a saját szintjének leginkább megfelelő változatot. A Pilates a minőség, nem a mennyiség tornája. A Pilates a mélyrétegű törzsizmok erősítésére koncentrál, hogy ezek az izmok képesek legyenek a gerincoszlopot minden oldalról megtámasztani, ezáltal azt tehermentesíteni. Eredménye: * szálkás, szép, hosszú izmok, karcsú test * megszabadulunk a hátfájástól * javul a testartás * mozgékonyabbá válnak az izületek * fejlődik a mozgáskoordináció * javul az általános erőnlét

Energy Fitness Klub

Energy Fitness Klub

Pilates Harmonikus testalkat kialakítása, speciális légzéstechnikával. A jóga, a balett, a keleti harcművészetek ötvözete a legújabb fitnesz irányzatokkal. Medencekörnyéki, hasi és háti izmok speciális és koncentrált megerősítése a 'módszerrel' a cél. Egyszerre erősít és tesz hajlékonnyá, rugalmassá. Már az óra befejeztével érezhető a gyakorlás hatása.

Hirdetés
FitStudio

FitStudio

Pilates A test és a lélek egyensúlya. A Pilates által hajlékonyabbá válik, erőnléte jobb lesz, rossz testtartási szokásai eltűnnek, megszűnik a hátfájása. A stressz feloldódik. A Pilates története A Pilates egy módszer a test és ezen keresztül a lélek karbantartására, tulajdonképpen egy torna-gyakorlatrendszer. Joseph Pilates (1880-1967) fejlesztette ki a módszert, melynek keletkezése meglehetősen kalandos. Pilates, beteges, asztmás és vézna kisfiú lévén, fiatalon edzésbe kezdett, hogy változtasson állapotán. A testedzés tanulmányozásának szentelte további idejét, és elég gyors tempóban lelkes, egészséges sportemberré - sőt boxolóvá - vált. A módszer A cél, a megfelelő összpontosítás és figyelem mellett, az egészséges test felépítése, a sérülés kockázata nélkül. Pilates módszerének lényegét a speciálisan felépített gyakorlat-sorozatok adják, melyek az egész izomzat egyenletes és harmonikus erősítését, illetve a tudatos mozgáskultúra, egyfajta testtudat kialakítását célozzák. A speciális légzéstechnika, valamint az egész törzsizomzatot átmozgató mozdulatok stabilizálják a gerincet és a test minden ízületét. Az alapító több mint 500 különféle gyakorlatot fejlesztett ki, melyből mindenkinek a testfelépítésének és edzettségének megfelelő edzés állítható össze.

Forma1 fitness, Veszprém

Forma1 fitness, Veszprém

Pilates foglalkozások a Harmónia jógastúdióban! ImageA Pilates módszer minden testtájékot szimmetrikusan és egyenletesen erősít, még a nehezen formálható fenék-, comb-, és törzsizomzatot is... A módszer a légzés segítségével éri el azt, hogy elsősorban a harmonikus testtartást, testfelépítést és a jó közérzetet segíti elő. Mivel a legtöbb gyakorlat alaphelyzete hátonfekvés, így a gerincproblémákkal küzdők is alkalmazhatják, csakúgy, mint az egyéb, kezdődő mozgásszervi problémákkal küzdők. Az elnyújtott, fokozatosan felépített, ritmusos sorozatok javítják a koncentrációt, ellazítják a feszültséget és fokozzák hajlékonyságunkat.

Griff Aerobic Club, Budapest

Griff Aerobic Club, Budapest

Griff Squash és Fitness Club A Griff Squash és Fitness Club a hobbi játékosok, az aktív sportolók és a versenyzők igényeinek is megfelelő szolgáltatásokat nyújt. 1996. évi megnyitása óta folyamatosan fejlődött és mára az egyik legjobban felszerelt és kihasznált Club. Fitness termünk a 60 db TechnoGym erősítő és kardió gépekkel az egyik legnagyobb Budapesten. Itt játszanak, edzenek, és oktatnak a hazai squash mezőny legjobbjai. Krajcsák Márk és edzője, Colin White 2007 óta kizárólag nálunk fallabdázik. Rajtuk kívül még számos felnőtt és utánpótlás korú válogatott játékos tölti itt idejét. Lehetőséget biztosítunk céges sportnapok, partner party-k megrendezésére, amelynek megszervezésében a Pro Squash Akadémia nyújt segítséget. A Griff Squash és Fitness Club Budán a XI. kerületben található a Hunguest Hotel Griff szomszédságában a kelenföldi pályaudvartól 5 percre, a belvárostól 20 percre. Ha gépkocsival érkezik a club előtti kamerákkal megfigyelt parkolóban gépkocsija biztonságban van. Aerobik edzések, óratípusok: Baba-mama torna Soft Ball - Bady Ball BodyArt WellBox Jazz Funk Port de Bras

Harappa Jógastúdió

Harappa Jógastúdió

A Joseph Pilates által a XX. század elején kifejlesztett fitness rendszer. A mély törzsmozgató (hát, has) izmokra koncentrál, amelyek az egyenes testtartáshoz, a gerinc megtartásához nélkülözhetetlenek. Elsősorban a légzésre és a gerinchelyzetre való figyelmet tanítja. Nem hoz hirtelen változást, fokozatosan, belülről kifelé épít fel egy erős törzsizomzatot. Megmozgatja, nyújtja, rugalmassá, feszessé teszi az egész testet. A lassan, tudatosan végrehajtott, az intenzív Pilates-légzéssel egybekötött kivitelezés javítja az egyensúlyt, a testérzetet, mozdulataink esztétikusabbak lesznek. A jobb hangulat, és növekvő önbizalom mellett, javul a szívtevékenység, nő a tüdő kihasználtsága. Pilates órák a Harappa Jógastúdióban.

Herhold Ági

Herhold Ági

Herhold Ági - Pilates és Stretching oktató vagyok. Egész életemben a felnőtt emberekkel való foglalkozást, oktatást tartom a hivatásomnak. Mindig úgy alakul az életem, hogy különböző oktatóként az emberek segítségére lehetek. Tíz éve tudatosult bennem, hogy a legfontosabb dolog az életünkben az EGÉSZSÉG! Ami jelentősen meghatározza a mindennapi hangulatunkat, viselkedésünket, komfort érzetünket. Ezen az úton elindulva kezdtem el tanulni a testünk működését, a nyugati orvoslást kiegészítve a keleti gyógyításokkal és filozófiával. A jóga tanításaival sikerült átalakítanom az életemet. Első lépésben a táplálkozásomat módosítottam és azt figyeltem meg, hogy kevésbé vagyok fáradt és sokkal rugalmasabbak az izmaim. Mint három gyermekes anyuka és feleség, több időm és energiám van a családomra. Második felismerésem, akkor volt, amikor egyre több munkatársam és ismerősöm kérdezte, hogy csinálod, hogy Neked mindig jó kedved van? Rájöttem, hogy a rendszeres mozgásnak köszönhetően a hangulatom kiváló, jól érzem magam a bőrömben.

Holmes Place

Holmes Place

PILATES Olyan testi-lelki összhangot teremtő, a jógát és a legújabb fitness irányzatokat ötvöző módszer, amely a mély törzsizmok erősítésére-nyújtására szolgál és az egész test nagyobb felületes izmait tetőtől-talpig átmozgatja. A gyakorlatok segítségével megszűntethetők a beidegződött rossz mozgásminták, tartáshibák. JÓGA A jógapozitúrák kitartása a test minden részét, a mélyizmokat, sőt még a belső szerveket is tonizálja, erősíti és kiegyensúlyozott működésre ösztönzi az érrendszert, a csontrendszert, az izületeket és az agy sejtjeit. Optimalizálhatja testsúlyát, harmonizálhatja légzését, vérkeringését és növelheti szellemi teljesítőképességét. STEP DANCE Step óra, könnyen követhető koreográfiával. A különböző táncstílusok elemeit ötvözve, folyamatos, közepes intenzitású terhelést biztosít. TRIATHLON 3 részből álló magas intenzitású óra, mely 20 perces futás, tekerés és úszás részekből tevődik össze. Ezt az órát azoknal ajánljuk, akiknek bár monotóniás tűrése alacsony, mégis szeretnének kardió edzést végezni a megszokottól eltérő módon. HOT IRON Erő-állóképességet fejlesztő edzés. Jellemzőek a magas ismétlésszámok, a résztvevők a legnagyobb izomcsoportokat mozgatják meg. Egyaránt ajánlott hölgyeknek és férfiaknak.< DANCE Táncos óra, könnyen követhető koreográfiával, a különböző táncstílusok elemeit ötvözve folyamatos, közepes intenzitású terhelést biztosít.

Jazmin Pilates

Jazmin Pilates

Köszöntöm a Jazmin Pilates oldalán! Törökbálinton, a Jazmin Pilates Stúdióban várok mindenkit, aki meg szeretné ismerni a Pilates-technikát vagy már gyakorolja is. Azt gondolom, ez egy olyan mozgásforma, amelyet bárki - kortól függetlenül - bármilyen fizikai állapotban elkezdhet. A Pilates nem csak egy edzésmódszer, hanem egy életforma. Egészségesebb életstílus, tudatos mozgással. Próbálja ki ön is! A férfiakat is bátorítom, hogy próbálják ki, mivel számukra is igen hatékony megoldás lehet testük karbantartására. Használhatják a technikát más sporttevékenység (golf, tenisz, foci stb.) hatékonyságának növelésére vagy egyoldalú mozgásokkal járó sportok, munka ellensúlyozására is. A gyerekek számára is ajánlott. Játékos formában javítja a testtartást, fejleszti a koordinációt és erősíti az izmokat. Ha már gyerekkorban megszerettetjük velük a mozgást, akkor talán később is jobban az életük részéve válik. Ezért mi...

Klasszikus Pilates Stúdió Székesfehérvár

Klasszikus Pilates Stúdió Székesfehérvár

Klasszikus Pilates Stúdió Székesfehérvár Pilates, az örök modernizmus Mindenki hallotta, már többen próbálták, de ha megkérdezik, mi is a pilates; és hova jár az ember hetente kétszer; képtelen elmondani. Miért? Mert, mint minden sportot, akkor értesz meg igazán, ha kipróbálod. A gyakorlatnál nincs jobb tanítómester. De mivel én egy három diplomás klasszikus pilates edző vagyok, megpróbálom összefoglalni a lényegét a dolognak. Joseph Pilates közel 100 éve kifejlesztett egy mozgásrendszert, amit tökéletes megoldást nyújtott, -kezdetbe a sérült katonánknak, később a profi táncosoknak-, a sérült izmaik rehabilitációjában, illetve a még tökéletes izmok megőrzésében. Mitől is tökéletes a módszer? Pilates- a mélyrétegű törzsizmok erősítésére-nyújtására koncentráló a gerincoszlopot elölről megtámasztó hasizmok és alulról megtámasztó far és medencealap izmok fejlesztésére- egy egész testet átmozgató mozgásrendszert fejlesztett ki. Miért is fontos, hogy erősek és ruganyosak legyenek a törzs mélyizmai és használjuk a törzs elülső támaszait is?

Tuti menü