Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Pilates linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között
részletek »

Pilates képes leírás

Képes leírás

Itt vagy: pilates.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 88 db
A pilates alapjai; az alhasi izmok erősítése

A pilates alapjai; az alhasi izmok erősítése

A Pilates úgy erősíti a törzset, mint semmi más Az alhasat, a csípőt, és az alsó hátrészt egyszerre mozgatja, minden más mozgás is innen indul ki. A sima fölülések csak a nagy hasizmot mozgatják, a Pilates a mélyizmokat is. Jó néhány mozgásformát a táncterápiától kölcsönzött, és ezzel megváltoztatja az emberek általános mozgását is. Kecsesebb lesz, jobb tartású, folyamatos mozgású az ember tőle. Nem elérhetetlen, nem kell hozzá különösebb felszerelés, csak egy szőnyeg. Nem árt néhány leckét szakoktatótól venni azért, de jó könyvek segítségével egyedül is mehet a dolog. Ami nagydolog még benne, hogy nem csak a testedet tornáztatja, hanem az elmédet is. Még az igazi földhözragadt emberekét is. Ők is megérzik, hogy a testük változása valahonnan belülről jön.

A Pilates gyakorlatok 6 alapelve

A Pilates gyakorlatok 6 alapelve

A Pilates gyakorlatok 6 alapelve Légzés: A mozgásrendszer kulcsa az oldallégzés. Pilates a teljes tüdőt megtöltő belégzést és a tüdőt tökéletesen kiürítő kilégzést szorgalmazta, amely megtisztítja a véráramot, és kiszűri a testből a mérgező anyagokat. Belégzéskor a bordák oldalra, kifelé nyomódnak a has emelkedése nélkül, a köldök közelít a gerinchez. Kilégzéskor a bordák befelé nyomódnak, közelítenek egymáshoz, és kanalazzuk a hasat be és fel. Ez a légzéstechnika lazán hagyja a hasat és egyidejűleg a törzs felső részét is. A mozgás előkészítésekor belélegzünk, a mozgás végrehajtásakor pedig kilélegzünk. Mindig orron keresztül mélyen szívjuk be a levegőt, és szájon át engedjük ki. Mielőtt hozzáfognánk a gyakorlatokhoz, szánjunk néhány percet az oldallégzés gyakorlására. Összpontosítás: Ne hagyjuk elkalandozni gondolatainkat, összpontosítsunk az elvégzendő feladatra. Gyakorlat közben minden egyes mozdulatnál egy belső párbeszéd vezéreljen és irányítsa testünket. Amikor már szellemi síkon is végig tudunk követni minden egyes gyakorlatot, kezdünk túljutni a tanulófázison. Koncentráljunk arra, hogy mi a helyes, és mi a helytelen. Összpontosítsunk a részletek csiszolására. Ellenőrzés: Pilates contrologynak, vagyis az ellenőrzés művészetének nevezte módszerét. Minden mozgássor folyamán gyakorolni és fokozni kell az ellenőrzést. A Pilates-módszer megkívánja a test tudatos...

A Pilates kulcsa: a légzés

A Pilates kulcsa: a légzés

A Pilates kulcsa: a légzés Az ősrégi vicc szerint a szőke nőről leveszik a fejhallgatót, majd nem sokkal később eszméletlenül esik össze - a körülötte állók belehallgatnak a fejhallgatóba, ami azt mondja kilégzés belégzés kilégzés... Viccnek indul bár, de a valóságban teljesen komoly - legalábbis Pilates órán még azt is megszabják, mikor vegyél levegőt. J A légzés több szempontból is kulcsfontosságú. Először is, a magunkra való odafigyelés első lépése, hogy összpontosítunk a légzésünkre, annak ütemére. A légzés ciklikussága könnyen relaxált állapotba vezeti a rá figyelőt. A légzés minősége befolyásolja testünk működését. A nyugodt és alapos légzéssel több oxigén kerül a véráramlatba, így a mélyen fekvő izmokhoz is több jut el - és épp a mélyizmok tornáztatása a Pilates esszenciája. (Mindennapjaink kapkodó felületes légzése egyébként sem normális. A helyes mély levegővétel fizikálisan is jó hatással van a szervezetre, csökkenti a stresszfaktort, erősíti a szívizmokat, a tüdőt, javítja az emésztést.) A légzés iránya nemegyszer befolyásolja az izomzat működését: azaz, megfelelő izommunkához a kilégzés hatékonyabbá teszi a mozgást (pl. haspréshez szükséges a levegő kifújása), míg más mozdulatnál a légzőszervek épp szabad úttal rendelkeznek ahhoz, hogy a tüdőbe vezessék a szükséges oxigént...

Ági Pilates

Ági Pilates

Próbálkoztál már Te is sokféle tornával, de eddig még nem sikerült megtalálnod azt a mozgásformát, amely tényleg Neked való? Az aerobic és step órákat nem tudod, vagy nem is akarod végigugrálni (a bonyolult koreográfiával amúgy is ki lehetne kergetni a világból!), az alakformáló órák 120. lábemelés utáni unalma pedig minden, csak nem motiváló számodra? Valami másra vágynál! Talán Magad sem tudod, mire... Olyan mozgásra, amely nem szenvedés, hanem öröm forrása - és nemcsak akkor, mikor végre abbahagyod, hanem edzés közben is! Ami jólesően felfrissít, kikapcsolja tested-lelked és edzés végére még a problémáid is más dimenzióba kerülnek! Kétled, hogy létezik ilyen egyáltalán? Pedig igen! Most már nagyon szeretnéd tudni, miről is beszélek én itt? Engedd meg, hogy bemutassam Neked Pilates-t (ejtsd: pilátesz)! "Ő" végre egy olyan mozgásforma, amely akkor is Neked való és jól fog esni, ha: * már nem is nagyon emlékszel, mikor sportoltál utoljára * nem vagy már 20 éves * ki nem állhatod az "ugri-bugri" tornát * újdonsült anyukaként Magadra van a legkevesebb idod és energiád (pedig de jó lenne hamar újra formába lendülni.!) * a sok üléstől bizony-bizony néha érzed a hátad, vagy majd "leszakad" a derekad! * egyszerűen a legjobb formádba akasz kerülni! Sőt! Fentiek közül bármely Rád is igaz, akkor a Pilates kimondottan a Te tornád!

Alakformálás Nórával

Alakformálás Nórával

Juhász Nóra vagyok, 12 éve foglalkozom tornaoktatással. Balettos múlttal rendelkező oktatóként arra törekszem, hogy a hozzám fordulóknak segítsek az alakformálásban, a jó közérzet kialakításában és az optimális testsúly elérésében, megtartásában. A világ Pilates és Callanetics oktatóinak 80%-a táncos múlttal rendelkezik, ennek okán is választottam ezen mozgásformák tanítását. Az órarendet elsősorban azok számára alakítottam ki, akiknek a délutáni és esti időpontok nem megfelelőek a testgyakorlásra, és inkább a reggeli és délelőtti időszakban érnek rá. Az órák nálam tényleg 60 percesek, és soha nem unalmasak! Egy-egy gyakorlatból soha nem végzünk 10-nél több ismétlést. Nem a mennyiségre, hanem a minőségre helyezzük a hangsúlyt! Újabb foglalkozásokkal bővítettem a repeortárt, így már négyféle torna várja az érdeklődőket: * Pilates * Callanetics * Gerinctorna (nem csak) időseknek * Baba-mama torna

Hirdetés
Anabita Pilates

Anabita Pilates

A Pilates tréning nem uj találmány. Lassan 80 éve dolgoznak ezzel a módszerrel melynek alapjait Joseph Pilates balett mester fektette le,és alkamzta táncosain. A gyakorlatok elvégzése olyan,akár egy lelki zuhanyozás. A gyakorlatok során sok mindent kell az irányitás alatt tartani,ilyen pl.a légzés. A Pilates gyakorlatok elsősorban a kisebb izmokat dolgozzák meg. Segitik a has és hát stabilitását,jobb testtartást biztositanak,és sok esetben elégetik a felesleges zsírt. Sokan említik,hogy óra után melegség árad szét testükben,és a jóleső fáradtság érzése mutatja,hogy valóban teljesen átmozgatták magukat!

Ananda Jóga- és Életmódstúdió

Ananda Jóga- és Életmódstúdió

Stúdiónkban Musitz Ágnes exbalerina, pilates- tréner tart csoportos pilates órákat. A Pilates módszer segítségével megtanulhatjuk testünk helyes, értő és figyelmes használatát, miközben elkerüljük a test kizsigereléséhez, a teljes elhasználtsághoz vezető mechanizmusokat.

Astoria Fitness Pilates

Astoria Fitness Pilates

Pilates torna A Pilates egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az ízületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. Ezek a gyakorlatok nem csak egészséges, fitt embereknek, de túlsúllyal küszködőknek, reumás és izületi betegségekben szenvedőknek, hát, váll, nyak panaszokkal küzdőknek is ajánlottak. Mindenkinek akinek fontos az egészséges test és lélek harmóniájának megteremtése. Nincsenek benne kicsavart testhelyzetek, nincs benne semmilyen ugrálás, nem terheli az izületeket, a gerincet, mindenki által könnyedén elsajátítható gyakorlatok.

Atelier Pilates Egészségműhely Budapesten, Óbuda szívében

Atelier Pilates Egészségműhely Budapesten, Óbuda szívében

Pilates Budapesten a Kolosy térnél, Óbuda szívében. Atelier Pilatesműhelyünkben egyéni, páros és kis csoportos pilates órákkal várjuk vendégeinket. Az Atelier Pilates Egészségműhely Budapesten, Óbuda szívében, a Kolosy tértől 2 percre várja vendégeit. Olyan helyet álmodtunk meg, ahol a város lüktetéséhez közel vagyunk, mégis a küszöbön átlépve egy intim környezetben találják magukat vendégeink. Óráinkon különös figyelmet fordítunk arra, hogy vendégeink a koruknak, fizikai erőnlétüknek, múltbéli sérüléseiknek és életmódjukból adódó egyéni sajátosságaiknak megfelelően sportoljanak és érjenek el eredményeket. A hozzánk járókkal igény szerint egyéni adottságaik alapján középtávú tervet dolgozunk ki egészségük megőrzése és fejlesztése érdekében!

Hirdetés
Attitüd Mozgásstúdió

Attitüd Mozgásstúdió

Juhász Adrien vagyok, a Mozgásstúdió tulajdonosa. Női mozgásstúdiómat 2000 novemberében nyitottam meg a belváros közepén. Célom az volt, hogy hölgyvendégeim családias környezetben, kortól függetlenül, gátlásaikat levetkőzve sajátítsák el a szelíd mozgás alapjait. Balettos múlttal rendelkezve arra törekszem, hogy a hozzánk fordulóknak segítsek az alakformálásban, a jó közérzet kialakításában és az optimális testsúly elérésében, megtartásában. A világ Pilates és Callanetics oktatóinak 80%-a táncos múlttal rendelkezik, ennek okán is választottam ezen mozgásformák tanítását. 15 éve foglalkozom tornaoktatással. 60 m2-es, padlószőnyeges, világos termemet úgy alakítottam ki, hogy maximálisan szolgálja a tornázók igényeit: * A falakat végig tükrök, és balettrudak fedik, amelyek segítenek a mozgás kontrolálásában és koordinálásában. * A gyakorlatok elsajátításához különböző erősségű gumiszalagok, 1 kg-os súlyzók és labdák szolgálnak segítségül. * Gondosan kiválasztott, különböző stílusú zenét használok különböző stílusú tornáimhoz. * Jó közérzetük eléréséhez vendégeimnek kényelmes ruházatra és zoknira (cipő nélkül) van szükségük. * Stúdióm zárható szekrényekkel és zuhanyzós fürdővel van felszerelve.

Body 'n' Soul Wellness & Pilates Academy

Body 'n' Soul Wellness & Pilates Academy

AMERIKAI FITNESS DIPLOMA 3 HÓNAP ALATT? 5 ÉRV, HOGY KÉPZÉSEINKET VÁLASZD: VÉGZETTSÉGEDDEL MAGYARORSZÁGON ÉS AZ EGÉSZ VILÁGON DOLGOZHATSZ. AZ ITTHON ELÉRHETÕ LEGKEDVEZÕBB ÁRAKON OKTATUNK. A TANFOLYAMOKAT HÉTVÉGENTE TARTJUK. AZ OKTATÁS MAGYAR NYELVEN TÖRTÉNIK. KIEMELT PARTNERÜNK AZ ANGLIAI SZÉKHELYŰ STEINER INTERNATIONAL CÉG, AMELY A VILÁG 128 LUXUSHAJÓJÁRA KÖZVETÍT FITNESS SZAKEMBEREKET ÉS ELSŐSORBAN AZ ISKOLÁNKBAN MEGSZEREZHETŐ NEMZETKÖZI DIPLOMÁT JAVASOLJA JELENTKEZŐINEK. Iskolánk hitvallása: Célunk, európai szinten megismertetni az emberekkel, hogy az egészséges test és lélek harmóniájának megteremtése nem elérhetetlen álom, ennek lehetősége mindenki előtt nyitva áll! Hiszünk abban, hogy a testünkkel és a lelkünkkel egyenlő mértékben foglalkoznunk kell! Egészséges test csak egészséges lélekkel teremthető meg! Hiszünk abban, hogy a tudatos mozgás elvezethet bennünket a lelki nyugalom, a jól érzem magam a bőrömben érzéshez, a mozgás elkezdése pedig sohasem késő!

Cross Body Pilates Központ Budán

Cross Body Pilates Központ Budán

Budai, jól felszerelt pilates gyógytorna stúdiónk a pilates legkülönfélébb változatait kínálja. Mozgásterapeutáink a klasszikus talaj pilatestől, a Magyarországon egyedülálló Orbit eszközös óráig minden megtalálható. A pilates cardio változata, vagy balettel, jógával kombinált változata garantálja, hogy mindenki megtalálja a kedvére való edzésformát. Masszázsainkkal, testkezeléseinkkel tovább fokozható az alakformálás.

DallosPilates, Győr

DallosPilates, Győr

Stúdiónkat eredeti STOTT Pilates gépekkel és eszközökkel szereltük fel. STOTT Pilates gépek: Reformer gépek: - Rehab reformer - Professional reformer - Rack &Roll reformer Segédeszközök: - Arc Barrel deluxe - Foam Roller - Stability Ball egyensúlyozó eszközök - Bosu - Fitness Circle Pro (fitness karika) - Flex-Band (gumiszalag) - Flexi-Bar Pilates Csoportos órák: * Pilates * MAT (Meditatív Aerotréning) * Gymstick * Jóga-Pilates * PortDeBras * Spirals * Pilates gyerekeknek, középiskolásoknak * Power Jóga Pilates gépes személyi edzés: * Egyéni óra * Duó óra * Trió óra * TRX Pilates

Darabos Zsuzsa ~ Pilates

Darabos Zsuzsa ~ Pilates

Üdvözlöm! Darabos Zsuzsanna, okleves edző és sportszervező vagyok. A Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi karán végeztem. Nemzetközi STOTT Pilates képzésen vettem részt. Versenyszerűen tornáztam és 15 éven át dolgoztam kondícionáló torna, illetve teniszedzőként. Saját stúdiómban adok személyreszabott pilates órákat és tartok csoportos edzéseket.

Diéta és fitnesz Pilates - a legjobb barát

Diéta és fitnesz Pilates - a legjobb barát

Pilates - a legjobb barát Itt az ideje, hogy új barátot szerezzünk, aki mellett megtaláljuk a vágyott összhangot testtel és lélekkel! Távoli rokonával, a jógával, már több mint baráti a viszony, de most ismerjük meg a Pilatest. És ki más közvetítené nekünk az új barátságot, mint aki Pilatesből diplomázott, méghozzá Kaliforniában. Geszler Dorottyának - az örök fiatalnak, akit lassan évtizedek óta a magyar szépség szimbólumának tartanak - a Pilates már a legszűkebb baráti körébe tartozik.

Egészségéra wellness

Egészségéra wellness

Milyen egy Pilates óra? Az órákon a nyújtást és erősítést a légzéssel kombináljuk, ami a mozdulatok ütemét adja és segíti azok helyes végrehajtását. Egy-egy gyakorlatból nem végzünk sok ismétlést de azt megpróbáljuk tökéletes testtartással végrehajtani. Minden gyakorlatnak több variációja, nehézségi foka létezik, így mindenki végezheti a saját szintjének leginkább megfelelő változatot. A Pilates a minőség, nem a mennyiség tornája. A Pilates a mélyrétegű törzsizmok erősítésére koncentrál, hogy ezek az izmok képesek legyenek a gerincoszlopot minden oldalról megtámasztani, ezáltal azt tehermentesíteni. Eredménye: * szálkás, szép, hosszú izmok, karcsú test * megszabadulunk a hátfájástól * javul a testartás * mozgékonyabbá válnak az izületek * fejlődik a mozgáskoordináció * javul az általános erőnlét

Energy Fitness Klub

Energy Fitness Klub

Pilates Harmonikus testalkat kialakítása, speciális légzéstechnikával. A jóga, a balett, a keleti harcművészetek ötvözete a legújabb fitnesz irányzatokkal. Medencekörnyéki, hasi és háti izmok speciális és koncentrált megerősítése a 'módszerrel' a cél. Egyszerre erősít és tesz hajlékonnyá, rugalmassá. Már az óra befejeztével érezhető a gyakorlás hatása.

Tuti menü