Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Pilates linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Mars - Pilates [3. oldal]
részletek »

Pilates képes leírás: Mars - Pilates [3. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: pilates.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 88 db
Mars Mónika Pilates Debrecenben

Mars Mónika Pilates Debrecenben

MM Pilates Stúdió - Mars Mónika Pilates Debrecenben. Mars Mónika vagyok, az MM Pilates Stúdió vezetője. A mozgás gyermekkorom óta lételemem. Jól éreztem magam, ha tornázhattam, ha táncolhattam. A sport energiával, élettel töltött fel. Amikor 26 éves lettem, arra az elhatározásra jutottam, hogy ezután megmutatom másoknak is a mozgás örömét, megmutatom számos testünkre ható élettani hatását, azt, hogy a mozgás megőrzi gyermeki énünket, megfiatalítja testünket. Immár 12 éve teszem ezt egyre fokozódó hivatás tudattal, boldogsággal. Hat éve megismerkedtem a Pilates módszerrel, mely egy teljesen új dimenziót nyitott szakmai és magán életemben egyaránt. Megtaláltam azt a mozgásformát, melynek precizitása, tökéletessége azóta is újra és újra csodálattal tölt el. A mozgást, mely egy nő számára a legnőiesebben izmos, esztétikus testet formálja, mely megismertet bennünket a saját testünkkel, mely által újra uralni és irányítani tudjuk azt, a mozgás kínálta eredmények elérése érdekében. Megtapasztaltam a Pilates pszichére gyakorolt legtermészetesebb nyugtató hatását, és nem utolsó sorban azt, hogy egy egészséges, minőségi életet lehet általa elérni és megtartani. Mindenkinek szívből ajánlom, hogy ezt a módszert velem és általam megismerje!

Márti Pilates

Márti Pilates

Gyermekkorom óta mindig szívesen sportoltam, és szeretnék másokat is erre biztatni, és inspirálni. Elköteleztem magam az egészséges életmód és a fitness irányzatai mellett, hiszen úgy gondolom, hogy a mai rohanó világban tudatosan kell vigyáznunk egészségünk megőrzésére. Aerobik és pilates edzői végzettséget szereztem, mivel az a célom, hogy minél több embernek lehetővé tegyem ezen sportágak megismerését és mindennapi gyakorlását. Sok szeretettel várlak Pesten aerobik és pilates edzéseimen. Ha megtetszik valamelyik mozgásforma, akkor a továbbiakban rendkívül kedvező áron részt vehetsz óráimon. Az árak kezdő és haladó csoportokra egyaránt vonatkoznak. Mindenkinek kellemes időtöltést kívánok! Ha tetszik szólj a barátaidnak is!

Meridian Pilates Stúdió - Érd

Meridian Pilates Stúdió - Érd

Érden nyílt meg a Meridian Pilates stúdió azok számára, akik szeretnének mozogni, szeretnének harmonikusabbak lenni bensőjükben, hajlékonyabbak külsőjükben. Azok számára, akiknek fontos a mozgás, fontos az egészség. Kellemes környezetben, könnyen megközelíthető helyen. Látogass meg minket Érden! A Pilates életforma. A Pilates módszer a test tónusba hozására, megerősítésére és nyújtására Joseph Pilates által kidolgozott gyakorlatsorozatok összessége Ez a rendszer a nyújtást és erősítést a légzéssel és koordinációval kombinálja, az erőközpontra összpontosítva, a test egyensúlyának kialakítására. Folyamatos gyakorlása mellett az egész test megváltozik, hajlékony, megnyúlt izmokat fejleszt, javítja a testtartást.

Monsoon jóga & pilates

Monsoon jóga & pilates

Miért a pilates? "10 edzés után érezni, 20 után látni fogja a különbséget. 30 után pedig az egész teste megújul." Joseph Pilates az elsők között ismerte fel és alkalmazta a test és lélek közötti kapcsolatot az általa kifejlesztett gyakorlatrendszerrel. A módszer különösen nagy hangsúlyt fektet a tudatos mozgásra. Olyan, mintha az irányítás helyett a tudatunk együtt mozogna a testünkkel. Alapelvei: * Koncentráció: a gyakorlatokat kellő figyelemmel végezzük. * Központosítás: minden mozdulatot a test középpontjából kiindulva hajtunk végre. * Kontroll: a mozdulatokat lendület nélkül, tudatosan hajtjuk végre. * Légzés: a légzés megadja a gyakorlatok ritmusát, segít a végrehajtásukban, és az ellazulásban. * Pontosság: nagyon kell figyelni a pontos kivitelezésre, a részletekben is. Fontos a kezdő- és végpontok betartása. * Áramlás: legyen folyamatos a mozgás! A gyakorlatoknak nincs eleje és vége, átmenetekkel tudjuk összekapcsolni őket. Így kecses és könnyed lesz az edzés, az energia pedig folyamatosan áramlik. A pilates kímélő, ugyanakkor hatékony és élvezetes! Lényege nem a mennyiség, hanem a minőség; de általában már néhány alkalom után érezhető jótékony hatása. Mindenkinek ajánlható, aki szeretne jót tenni a testével és önmagával.

Pilates

Pilates

Pilates - Egészség A testet, lelket átmozgató torna Új irányzat hódít a magyar edzőtermekben. A Pilates, amely segít a karcsúság megőrzésében, és feszessé, szálkássá varázsolja az izomzatot. Hollywoodi hírességek - Madonna, Julia Roberts, Keanu Reeves - már évek óta hódolnak ennek a mozgásnak, hogy megőrizzék alakjukat és erőnlétüket. A torna olyan egyenletes, fokozatosan felépített gyakorlatokból áll, amelyek elősegítik az izmok harmonikus fejlődését. Speciális légzéstechnikájával növelhető a szervezet oxigénellátása és fizikai teljesítménye. De mi a Pilates, és honnan ered? A múlt század első felében a német származású Joseph H. Pilates sokat szenvedett gyerekkorában különböző betegségekben, amelyek következtében legyengült az izomzata. Hogy erősítse szervezetét, jógázott, majd kitanulta a harcművészet fortélyait, a zen meditációt, a görög és a római tornagyakorlatokat. Ezeket kombinálva kifejlesztette saját módszerét. Az Egyesült Államokba áttelepülve nagy népszerűségre tett szert, elsősorban balettművészek és táncosok körében, mivel a sérülések gyógyulási idejét is csökkentette. Egyedülálló technikája lehetővé tette a mozgást a rehabilitáció alatt is, és a sportoló nem veszített erőnlétéből sem.

Pilates

Pilates

Pilates A mozgás, melytől 10 alkalom után jobban érzed Magad, 20 után látványosan jobban nézel ki, 30 után pedig ... a párod újra udvarolni kezd Neked! Simonfi Ágnes Próbálkoztál már Te is sokféle tornával, de eddig még nem sikerült megtalálnod azt a mozgásformát, amely tényleg Neked való? Engedd meg, hogy bemutassam Neked Pilates-t (ejtsd: pilátesz)! 'Ő' végre egy olyan mozgásforma, amely akkor is Neked való és jól fog esni, ha: * már nem is nagyon emlékszel, mikor sportoltál utoljára * nem vagy már 20 éves * ki nem állhatod az 'ugri-bugri' tornát * újdonsült anyukaként Magadra van a legkevesebb időd és energiád (pedig de jó lenne hamar újra formába lendülni.!) * a sok üléstől bizony-bizony néha érzed a hátad, vagy majd 'leszakad' a derekad! Sőt! Fentiek közül bármely Rád is igaz, akkor a Pilates kimondottan a Te tornád! 'Jó, jó, persze! Ez így mind szép és jó, de akkor most már azt is elmondhatnád, mitől is olyan jó ez a Pilates? És miért lesz nekem jobb, ha elkezdek Pilates-ezni?' - kérdezheted - joggal! Nézzük, mit tud tehát 'A Módszer'! Nyitott lábú hintaA Pilates a mélyrétegű törzsizmok erősítésére-nyújtására koncentráló, az egész testet tetőtől-talpig átmozgató mozgásrendszer, melyet a német Joseph Pilates fejlesztett ki a múlt század 20-as éveiben, majd csiszolgatta módszerét egészen 1967-ben bekövetkezett haláláig...

Pilates

Pilates

Edzéstervek: első Digitális Személyi Edző Kiss Jenővel, edző válaszol és kalkulátor szolgáltatások. Hírek, Programok: a Testépítés, Fitnesz, Egészség és Fogyás világából Joseph Hubertus Pilates a módszer kidolgozója - nagyszerű az izomerősítésbenJoseph Hubertus Pilates, aki Németországban született. Kora gyerekkorában asztmától és reumagyulladástól szenvedett. Ekkor kezdett el tornázni, méghozzá olyan sikeresen, hogy 14 éves korában felkérték, álljon modellt anatómiai táblázatok készítéséhez. Sokféle sportot űzött, és sokat utazott. Így került az I. világháború alatt Angliába, ahol, mint idegent internáló táborba zárták. Volt elég szabadideje, amit arra használt, hogy az ágyhoz kötött sebesült katonákat megtornáztassa. Később Amerikába ment, ahol megismerkedett későbbi feleségével, és edzőtermet nyitottak. Célja az izomerősítés, rugalmasság, általános egészség megőrzése, mindezek eléréséért dolgozta ki ezt a pontos, hatékony mozgást.

Pilates (Titkok nélkül)

Pilates (Titkok nélkül)

Sally Searle - Cathy Meeus: Pilates (Titkok nélkül) (változatlan utánnyomás) A Pilates egy módszer, melyben különféle gyakorlatokat hajtunk végre megfelelő összpontosítás mellett. Ezt az edzésmódszert már régóta használják táncosok, színészek és más előadóművészek, hogy javítsák testtartásukat és fokozzák izmaik tónusát. Könyvünk megmutatja, miként érhetjük el napi tízperces tornával, hogy kecses testtartásunk, feszes izomzatunk és lapos hasunk legyen. Rövid bevezető rész után pontokba szedve és ábrákkal kiegészítve különféle talajgyakorlatokat mutat be, melyek célja minden nagyobb izomcsoport megmozgatása. Tanácsokat olvashatunk légzéstechnikáról, vizualizációs technikáról, az izmok nyújtásáról és lazításáról. Könyvünk a legjobb útmutató azok számára, akik javítani szeretnék testtartásukat, oldani a mindennapi stresszt, és elérni a test és lélek harmóniáját. Fedezze fel, hogy a Pilates-módszer segítségével izmai tónusosabbak, testtartása szebb, általános közérzete pedig jobb lesz. A Titkok nélkül sorozatban egyedülálló módon egymás mellett megtalálható az elmélet és a gyakorlat. Az egyes témaköröket világos és részletes magyarázatok teszik érthetővé. A módszerek alkalmazásának legjobb módját is megismerhetjük.

Pilates - Balance Sport és Egészségcentrum

Pilates - Balance Sport és Egészségcentrum

Papes Design - Éld az álmodat, ne álmodd az életed! A Pilates egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az izületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. A Pilates módszer törekszik a gyakorlatok közben az S alakú természetes gerincgörbület megtartására. Ehhez szükséges a mély hasizmok megerősítése, melyhez a Pilates módszer a legalkalmasabb, mivel az erőközpont helyes használatával megtanít a medence és más izületek stabilizációján keresztül a helyes testtartásra, későbbiekben a tudatos izolált izommozgásra, mely a testtudat kialakulásához vezet. A testtudat elengedhetetlenül szükséges a sporttevékenységekhez, másrészt a hétköznapi életben ennek használata kevesebb mozgásszervi problémát eredményez.

Hirdetés
Pilates - egy német, akinek szíve volt

Pilates - egy német, akinek szíve volt

2008. január 04. - Pilates - egy német, akinek szíve volt Hallott róla? Ha még nem, érdemes figyelni rá! Joseph Pilates németnek született, de 1912-ben elhagyta Németországot, és Angliába költözött, hogy a Scottland Yard önvédelmi oktatója legyen. Az I. világháború kitörésekor - német nemzetisége miatt - 'idegen elemnek' minősítették Nagy-Britanniában, ezért mozgásterét korlátozták, gyakorlatilag letartóztatták. Az első világháború idején kórházakban dolgozott, itt kidologozta speciális mozgásrendszerét, és sebesült katonákat segített a rehabilitációban. 1918-ban egy gyilkos influenzajárvány söpört végig Anglián, amely ezerszámra szedte az áldozatait. Joe tanítványai közül azonban egy sem halt meg... Pilates állította, hogy az ő rendszere védte meg a tanítványait a járványtól. A háború után visszatért Németországba (hova emigrálna az ember, ha nem a vesztes hazájába), és elkezdte tanítani újdonsült módszerét. Táncművészek, színészek tanulták mozgásrendszerét, köztük Rudolf von Laban, aki a modern tánc alapjainak meghatározó egyénisége lett. Pilates dolgozott, a módszer hatott, az idő kereke forgott tovább, és újabb háború közeledett. Amikor az állam hivatalnokai arra kérték, hogy a - világ meghódítására készülő - hadseregnek is oktassa a módszerét, akkor úgy döntött, Amerikába emigrál.

Pilates - Index Fórum

Pilates - Index Fórum

Pilates - Index Fórum Kipróbáltad? Rendszeresen űzöd? Bevált? Nem vált be? Könyvből, DVD-vel vagy csoportban jobb? Véleményeket, tippeket, tanácsokat kérek. :) Mit beszélnek mások a Pilatesről. Olvasd el a fórumban.

Pilates - Jam táncműhely

Pilates - Jam táncműhely

Pilates hat alapelve: 1. A tudatos légzés ellazítja a testet, oldja a stresszt, segít odafigyelnünk, ezért először ezt kell megtanulni. A helyes légzés a vér oxigén ellátását segíti elő, így az izmok működése is hatékonyabbá válik illetve segíti az izmokat ellazulni. 2. A koncentráció, a feladatra való teljes összpontosítás. 3. Az ellenőrzés, amelyhez persze figyelnünk kell magunkat és a mozdulatainkat, előre meg kell terveznünk az egyes lépéseket. 4. A központosítás, mivel úgy tanítja, hogy a has, a hát alsó része, a far, a medence mozdulataink kiindulópontja, s ebből az úgynevezett erőközpontból irányítjuk a testünk többi izmát. 5. A pontosság. 6. Az áramlás, a mozgásfolyamat, ezért mindent a folyamatában kell vizsgálni. Pilates úgy nevezte módszerét, hogy kontrollógia a folyamatos önkontroll és koncentráció miatt. Bármilyen életkorban elkezdhető! ALAKFORMÁLÁS TEST RUGALMASSÁGA IZÜLET KÍMÉLŐ TORNA HÁTFÁJÁSRA MÉLYRÉTEGŰ TÖRZSIZMOK ERŐSÍTÉSE TARTÁS JAVÍTÁS Kellemes zenére 1 órás, speciális légzéstechnikával kombinált, fokozatosan felépített, nyújtó és erősítő gyakorlatsorozatok. Tanít: Gabala Boglárka Pilates óra: keddenként 17-18 óráig, Lehet csatlakozni!

Pilates - Nelly Surányi

Pilates - Nelly Surányi

Surányi Kornélia (Nelly) Gyógytestnevelő tanár, rekreáció szervező, sportmenedzser, Pilates oktató, Idegenvezető Egész gyermekkoromat a sport és a tánc szeretete hatotta át, klasszikus balettet tanultam és sok éven át teniszeztem. A rekreáció szervezői (főiskolai) és gyógytestnevelői tanári (egyetemi) diplomáimat a Semmelweis Testnevelési és Sporttudományi Egyetemen szereztem. 2007-ben szereztem meg a Pilates oktatói oklevelemet, és azóta is képzem magam, amihez a nemzetközi tapasztalataimat is igénybe veszem, mivel olasz, angol, spanyol nyelvismerettel is rendelkezem. Művelődési házakban, fittness termekben, szállodákban folyamatos óraadó tanárként tevékenykedem. 2009-ben Magyarországon megjelent a Pilates DVD-m, Test és lélek fejlesztése címmel, majd 2010-ben megjelent a Pilates gyógytestnevelőkkel című második DVD-m is. 2011-től Pilates workshopokat és Pilates és Gerinctréning oktatói tanfolyamokat vezetek. 2012-ben megjelent a könyvem Test és lélek fejlesztése Pilates gyakorlatokkal címen, ezt követően elkészült a Pilates bajnokokkal című dvd, amelyen világ és Európa bajnok sportolók szerepelnek. Nagy hangsúlyt fektetek az egészséges életmódra és a gyógytestnevelői tapasztalatomat is beépítem a Pilates oktatásába.

Pilates - TANTUSZ Könyvek

Pilates - TANTUSZ Könyvek

A pilates ma az egyik legnépszerűbb edzésforma, számos edzőteremben tartanak csoportos pilates-órákat. Mozgásanyaga némileg hasonlít a jógához, a tánchoz és a gimnasztikához, de sok egyedi gyakorlatot is tartalmaz. Egyszerre elegáns és furcsa, egyszerű és összetett. A rendszeres gyakorlás hatására változik a testünk, erősebbek, rugalmasabbak leszünk, jobban érezzük magunkat.Ebben a könyvben elsősorban a pilates klasszikus talajgyakorlataira épülő edzésprogramot mutatjuk be. Megismerjük a pilates történetét és elméleti alapjait, röviden foglalkozunk a pilates-gépekkel és a gyakorlatokhoz használt más eszközökkel. A Pilates-módszer lényege a "központ" megerősítése, a gerinc mozgékonyságának növelése, az izomerő és a testtudat fejlesztése. A gyakorlatok segítségével hatékonyan kezelhetünk bizonyos, a hátat, a térdet, a csípőt és a vállat érintő mozgásszervi problémákat is. Nagyon fontos alapelv, hogy a pilates-gyakorlatok nem egy adott testrész, hanem mindig az egész test működésére hatnak. A rendszeres gyakorlás során annyira megszokjuk a helyes testtartást, a központ megtartását, hogy egyszer csak azt vesszük észre, séta, bevásárlás, vezetés és más tevékenységeink közben is behúzzuk a hasunkat. A gerinc épségének, rugalmasságának megőrzése a pilates-gyakorlatok egyik legfontosabb hatása. A szerző saját feladatsora, a pilates-ABC - amely nem a "klasszikus" Pilates-módszer...

Pilates - Wikipédia

Pilates - Wikipédia

A pilates vagy pilátesz fitnessz módszert a német Joseph Pilates alapította a huszadik század elején. 2010-ben 11 millió gyakorlója és 14 000 oktatója volt az USA-ban. A Pilates olyan komplex mozgásforma, amely ötvözi a 'nyugati' világ anatómiai ismereteit a 'keleti' mozgáskultúra egyes eszközeivel. Gyakorlásában nagy szerepet kapnak a gerinc stabilizáló izmai (mélyizmok) illetve a speciális légzéstechnika. A Pilates módszer nevét megalkotója, Joseph Hubertus Pilates után kapta, aki Németországban, Düsseldorf mellett született 1883-ban. Születése óta angolkórban, asztmában és ízületi fájdalmakban szenvedett. Ennek hatására életét már egészen korán a sportolásnak és az egészséges test kialakításának szentelte: gimnasztikázott, testépített, jógázott - ennek az eltökéltségnek az eredményeképpen már 14 évesen anatómiai rajzokhoz állt modellt. 1912-ben Angliába költözött, bokszolóként, cirkuszi előadóként és önvédelmi sport oktatóként dolgozott. A világháború kirobbanásakor a német állampolgárokat, így Pilatest is, internálták, és ezalatt, a Man-szigeten kezdte el kialakítani módszerét. Honfitársai, akiken 'gyakorolt', a testedzésnek köszönhetően megerősödtek fizikailag, és elkerülték azt az irtózatos influenzajárványt, amely ezreket ölt meg. 1926-ban az USA-ba költözött, az oda tartó hajóúton ismerkedett meg későbbi társával, Clarával, akinek segítségével kialakította a 'Control

Pilates Alba - Székesfehérvár

Pilates Alba - Székesfehérvár

Pilates, az örök modernizmus Mindenki hallotta, már többen próbálták, de ha megkérdezik, mi is a pilates; és hova jár az ember hetente kétszer; képtelen elmondani. Miért? Mert, mint minden sportot, akkor értesz meg igazán, ha kipróbálod. A gyakorlatnál nincs jobb tanítómester. De mivel én egy három diplomás klasszikus pilates edző vagyok, megpróbálom összefoglalni a lényegét a dolognak. Joseph Pilates közel 100 éve kifejlesztett egy mozgásrendszert, amit tökéletes megoldást nyújtott, -kezdetbe a sérült katonánknak, később a profi táncosoknak-, a sérült izmaik rehabilitációjában, illetve a még tökéletes izmok megőrzésében. Mitől is tökéletes a módszer?

Pilates Art - Pilates órák gépen és talajon, egyénileg és csoport

Pilates Art - Pilates órák gépen és talajon, egyénileg és csoport

Pilates órák gépen és talajon, egyénileg és csoportban ,minden korosztály számára nemzetközi diplomás oktatóval. Stott Pilates. Pilates órák Budapesten. Köszöntelek a Pilates Art oldalán! Ezen az oldalon a Pilates óráimmal kapcsolatban találsz bővebb információkat. Remélem, hogy tudásommal és szakmai tapasztalatommal segíteni tudok vitalitásod elérésében és megőrzésében! Célom, elképzelésem: Először a tested szolgál Téged, később fordul a kocka, egyre inkább Te szolgálod a testedet. Sajnos a legtöbben csak ekkor kezdenek el odafigyelni rá! Hiszek a prevencióban! :) Szeretnék támogatást adni ezen az úton. Létre hozni a fizikális egyensúlyt, és a jó közérzetet. Kiszakadási lehetőséget biztosítani a hétköznapi rohanásból, nyugodt környezetet adni, hogy Magadra figyelhess és feltöltődj, erősebb, egészségesebb légy, és hogy jól érezd magad a bőrödben!

Tuti menü