Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Pilates linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Pilates - Wellness [5. oldal]
részletek »

Pilates képes leírás: Pilates - Wellness [5. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: pilates.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 88 db
Pilates-Jóga matrac - hét színben

Pilates-Jóga matrac - hét színben

Magyarországon a jóga gyakorlóinak körében nem nagyon ismert a matrac, általában polifoamot vagy pokrócot terítenek maguk alá, ami azonban nem megfelelő, sőt olykor balesetveszélyes. Arról nem is beszélve, hogy egy csúszó felület gátolja a helyes gyakorlást. E matracokat bármilyen sík felületre lehet tenni, a parketta remek aljzat számára. Bármilyen ászana biztonsággal és helyesen végezhető rajta. Hosszú az élettartama, és könnyen lehet tisztítani. Pilatest gyakorlóknak is ajánlott! A csúszásmentes matrac ötféle színben kapható, 185 cm hosszú, 60 cm széles, és kb. 4 mm vastag. Tisztításkor mosógépbe is rakhatod, 40 fok alatti vizet és lágy mosószert használj!

Pilates-torna

Pilates-torna

Pilates-torna A Pilates-technika a német J. H. Pilates nevéhez fűződik, aki stúdiójában táncosokat és sportolókat edzett. A 34 gyakorlatból álló gyakorlatsor nyújtó és erősítő gyakorlatokból áll. A gyakorlatok a mély tartó izmokat célozzák meg, amelyek a helyes testtartás kialakításáért felelősek. Mivel a testtartás kulcsa a medence, ezért elengedhetetlen a medence semleges beállítása. A gyakorlatok közben törekedni kell az S-alakú természetes gerincgörbület megtartására. A medence semleges beállítása után következik a 8 alapelv elsajátítása: a légzés, a központosítás, az összpontosítás, az ellenőrzés, a pontosság, az áramlás, az izoláció és a jártasság. A légzés: belégzéskor a bordák oldalra és hátra nyomódnak a has emelkedése nélkül, így a mély hasizmokat enyhe kontrakcióban tudjuk tartani. Orron keresztül belélegzünk és szájon keresztül ki. A központosítás a mélyen elhelyezkedő törzs izmainak, a medencefenék izmainak, a haránthasizmoknak, és a rekeszizomnak az együttes működése. Ez a középpont befolyásolja a helyes testtartást. A gyakorlatok innen indulnak, és ezt erősítik. Az összpontosítás: a Pilates-módszert úgy is jellemzik, mint intelligens gimnasztika, vagy gondolati mozgás, ugyanis a gyakorlatok végzése közben létrejön a test-lélek párbeszéde, azaz a gyakorlatok végzése közben koncentrálunk a testünkre, a gyakorlatokra, az alapelvekre....

Pilates-torna

Pilates-torna

SZIVBŐL, LÉLEKBŐL PILATES MINDENKINEK! PILATES óráim a Magyar Máltai Szeretetszolgálatban MINDEN HÉTFŐ 10.00-11.00 (BABA-MAMA, NEMCSAK BABÁSOKNAK) MINDEN HÉTFŐ 17.30-18.30 MINDEN CSÜTÖRTÖK 18.15-19.15 Az aktuális órarend megtekintéséhez kattints a Helyszínek menüpontra · Szivesen kipróbálnád a Pilates-t, de nem tudod babád elhelyezését megoldani? · Szülés előtt rendszeresen jártál Pilates-re és most szivesen folytatnád, de az edzőteremben nincs gyerekmegőrző, esetleg költségesebb? · Nem szivesen bíznád idegenre a kicsit, mialatt tornázol? · Nincs babád, de szabad a délelőttöd és szivesen tornáznál? A Baba-Mama Pilatest neked találták ki! Nincs szükség másra, mint neked egy polifomra, esetleg egy nagyobb törölközőre, valamint a babának egy plédre, kedvenc játékára.

Pilatesora.hu XIII.

Pilatesora.hu XIII.

Egyéni és kiscsoportos pilates órák a XIII. kerületben. Eszközös talaj órák A pilates torna kíválóan alkalmas az ülőmunka során berozsdásodott ízületek átmozgatására, az ellustult izmok formálására, az asszimmetrikus testtartás javítására; a kötött, merev izmok nyújtására; szálkás, tónusos izmok alakítására; hátfájás és derékfájás kiküszöbölésére. A pilates során nem a felesleges kilók leolvasztása a fő cél - erre talán a kardio edzés a legalkalmasabb - viszont a fogyókúra kíváló kiegészítője lehet, hiszen a pilates edzés eredményeképpen a test optikailag átalakul.

PilatesPlus

PilatesPlus

Pilates Plus - Pilates Stúdió Budapesten, Pilates Buda, Pilates II. kerület Tegyen az egészségéért a pilatessel! Woman practicing PilatesA Pilates Plus Stúdióban pilates és GYROTONICŸ órákkal várunk minden érdeklődőt. E két módszer kortól, nemtől és erőnléttől függetlenül mindenki számára ajánlott, akinek célja, hogy testét hatékonyan, de megerőltetés nélkül formálja. A gyakorlatokkal egyszerre erősíthetjük és tehetjük feszessé izmainkat, növelhetjük hajlékonyságunkat, valamint megőrizhetjük karcsúságunkat. A fizikai változások mellett a pilates és a GyrotonicŸ módszereknek számos egyéb pozitív hatása is van. Ilyenek például a stresszoldás, a koncentrációs készség javulása, valamint a nagyobb lelki, szellemi egyensúly. Bármi legyen is a célja a fentiek közül, magasan képzett tanáraink segítenek ezek elérésében. Oktatóink nemzetközileg elismert képzésekben vettek részt, tudásanyagukat folyamatosan frissítik, és egyénre szabott edzésprogrammal dolgoznak. Óráink a magyar mellett angol, francia és olasz nyelven is elérhetőek.

Pilatespont

Pilatespont

A 2006 nyarán megnyílt PilatesPont stúdiónkban lehetősége nyílik naponta több csoportos, illetve tetszés szerinti időpontra egyeztetett egyéni és páros egyéni Pilates foglalkozásaink keretében megismerni és elsajátítani a Pilates-torna mozgásvilágát, valamint élvezni ennek egyedülálló hatását. A Pilates célja, hogy testünk egészséges erőnlétbe kerüljön és elsajátítsuk azt a helyes testtartást, amellyel megerőltetés nélkül, szabadon mozoghatunk saját testsúlyunkkal. A speciálisan kifejlesztett statikus és dinamikus gyakorlat-sorozatok a test vázizomzatát erősítik, mely gerincünk tartásában jelentős szerepet játszik. A Pilates segítségével izomzatunk egyenletesen és harmonikusan erősödik, mozgás-kultúránk tudatossá válik. Egyedi légzéstechnikájának köszönhetően a Pilates torna olyan mélyizmokat használ, amelyek segítségével nemcsak testtartásunk és felépítésünk válik rugalmassá, de közérzetünk is érezhetően javul. A Pilates módszer elemei * mozgás minőségének javítása * rövid izmok megnyújtása, gyenge izmok megerősítése * különös figyelem a testtartásért felelős izmokra és a test irányítására * megfelelő légzéstechnika kidolgozása * test mechanikájának megértése és javítása * szellemi ellazulás.

PilatesPont Mozgáskultúra Stúdió

PilatesPont Mozgáskultúra Stúdió

pilates, pilatespont, moA 2006 nyarán megnyílt PilatesPont stúdiónkban lehetősége nyílik naponta több csoportos, illetve tetszés szerinti időpontra egyeztetett egyéni és páros egyéni Pilates foglalkozásaink keretében megismerni és elsajátítani a Pilates-torna mozgásvilágát, valamint élvezni ennek egyedülálló hatását. A Pilates célja, hogy testünk egészséges erőnlétbe kerüljön és elsajátítsuk azt a helyes testtartást, amellyel megerőltetés nélkül, szabadon mozoghatunk saját testsúlyunkkal. A speciálisan kifejlesztett statikus és dinamikus gyakorlat-sorozatok a test vázizomzatát erősítik, mely gerincünk tartásában jelentős szerepet játszik. A Pilates segítségével izomzatunk egyenletesen és harmonikusan erősödik, mozgás-kultúránk tudatossá válik. Egyedi légzéstechnikájának köszönhetően a Pilates torna olyan mélyizmokat használ, amelyek segítségével nemcsak testtartásunk és felépítésünk válik rugalmassá, de közérzetünk is érezhetően javul. zgáskultúra, egészség, testmozgás, torna, technika, stúdió, foglalkozás, budapest

Stílus Jóga és Torna Stúdió Debrecen

Stílus Jóga és Torna Stúdió Debrecen

Debrecen első női torna és jóga stúdiójának honlapján a különféle női tornák, jógatanfolyamok, intim és terhestornák leírásai találhatóak időpontokkal és az oktatók bemutatkozásaival. Honlapunkon ezen felül receptleírások, a tornastúdióban készült képgaléria látható, illetve a helyben árusított bio- és kozmetikai termékekről is olvashatnak.

Stúdió 38.

Stúdió 38.

A Stúdió 38.- ban a Pilates oktatás a Pilates Institute módszerével történik személyi edzés keretében, vagy 3-6 fős csoportokban. A Pilates Institute Módszer tényeket és tanulmányokat alkalmazva kifejlesztett egy hatékony programot. Így a Pilates Institute Oktatói képesek segíteni azoknak, akik sérülés, kor, vagy tartásbeli hátrányok miatt mindmáig tartózkodniuk kellett a pozitív hatásoktól, amik a rendszeres Pilates gyakorlásnak tulajdonítanak. A speciális légzéstechnikával végzett gyakorlatok elsődlegesen azt célozzák meg, hogy megpróbáljuk a testet és a gerincet úgy használni ahogy az rendeltetett. A testet a semleges tartásban erősítve nagyobb erőt tudunk kifejteni a mindennapos mozgásokban, és kevésbé vagyunk kitéve hátsérülés és tartásbeli deformálódásnak. A gyakorlatok végzése közben az alábbi alapelveket tartjuk szem előtt: - KONCENTRÁCIÓ A test tudatos kontrollja, fókuszálás és öntudatosság - a gondolatainkra kell fókuszálni és arra, hogyan hat a testünkre a gyakorlat. Felismerni és reagálni a fizikai és érzékszervi üzeneteket, amiket kapunk. - LÉGZÉS A légzés elengedhetetlen része a technikának, hátra-oldalra irányul, amíg a mély hasizmok enyhe kontrakcióban vannak.

Hirdetés
Szurja jóga- és egészségközpont

Szurja jóga- és egészségközpont

Pilates (test- és alakformáló torna) Elégedetlen vagy az alakoddal? Ha rendszeresen jársz Pilates-re, végre egy csinos nő fog visszanézni Rád a tükörből! Mi a Pilates? Cél a megfelelő összpontosítás és figyelem mellett, az egészséges test felépítése, a sérülés kockázata nélkül. Pilates módszerének lényegét a speciálisan felépített gyakorlat-sorozatok adják, melyek az egész izomzat egyenletes és harmonikus erősítését, illetve a tudatos mozgáskultúra, egyfajta testtudat kialakítását célozzák. A speciális légzéstechnika, valamint az egész törzsizomzatot átmozgató mozdulatok stabilizálják a gerincet és a test minden ízületét. Az alapító több mint 500 különféle gyakorlatot fejlesztett ki, melyből mindenkinek, a testfelépítésének és edzettségének megfelelő edzés állítható össze. A Pilates hatásai: * A Pilates javítja a tartásod; * Magasabbnak érzed magad; * Hosszú szálkás izmot épít, vastagodás nélkül; * Javítja az állóképességet, a koordinációt, a hajlékonyságot és az izületi mozgékonyságot; * Erősíti a hasizmokat és megelőzi, valamint gyógyítja a derékfájást; * A Pilates ellazít, megfiatalít; * Esztétikus, rendkívül vonzó alakot teremt.

T-formafitness, Debrecen

T-formafitness, Debrecen

T-forma fitness, női fitness és aerobic - Minden nőt formába hoz! Mindennapi rohanó életünkben egyre nagyobb szükség van egészségünk és kondíciónk megőrzésére. Gondolom azzal Ön is egyetért, hogy a megfelelőfizikális és mentális állapot nagyobb teherbírást, koncentráló képességet kiegyensúlyozottságot eredményez, amely elengedhetetlen a mai olykor-olykor embert nem kímélő rohanó világban. Ezen okok miatt bátorkodom felajánlani az Ön számára fitness stúdiónk szolgáltatásait. Stúdiónk 10 éve törődik a Debrecenben és környékén élő hölgyek egészségével és alakjának formálásával, melyre büszkék vagyunk az elért sikerek alapján. Jelenleg 500 négyzetméteren biztosítjuk vendégeink számára a városban egyedülálló szolgáltatások sokaságát. Árainkat úgy alakítottuk ki, hogy szolgáltatásaink mindenki számára elérhetőek legyenek. Létezik alkalmi bérlet, havi bérlet, negyedéves, féléves, éves bérlet, valamint napi belépőjegy. Bízván abban, hogy sikerült felkelteni az érdeklődését és úgy érzi fontos, hogy kellő kiegyensúlyozottsággal végezze el minden napos feladatait, akkor keressen fel bennünket és mi garantáljuk, hogy családias környezetben, szakképzett edzőgárdával, kedves kiszolgálással segítünk Önnek, hogy kitűzött céljait elérje.

Testi-lelki frissesség

Testi-lelki frissesség

Testi-lelki frissesség Hogyan őrzi meg Madonna fiatalságát, és mivel tartja meg Melanie Griffith Antonióját? Lehet, hogy a Pilates-módszerrel. Egy új módszer, mely nem is annyira új. A történet A Pilates (ejtsd: p-i-l-á-t-e-sz) egy módszer a test és ezen keresztül a lélek karbantartására, tulajdonképpen egy torna-gyakorlatrendszer. Joseph Pilates (1880-1967) fejlesztette ki a módszert, melynek keletkezése meglehetősen kalandos. Pilates, beteges, asztmás és vézna kisfiú lévén, fiatalon edzésbe kezdett, hogy változtasson állapotán. A testedzés tanulmányozásának szentelte további idejét, és elég gyors tempóban lelkes, egészséges sportemberré - sőt boxolóvá - vált. 1914-ben Angliában érte a világháború, s így németként sorstársaival együtt internáló táborba került. A túlélés érdekében egy torna-gyakorlatsort dolgozott ki - sikeresen. A fogolytábor után a háborús sérültek rehabilitációs gyógytornászaként, keleti elemekre (a Jóga-iskolákra) és a görög-római katonai tornákra építve folyamatosan finomította technikáját, melyet Test Kontroll néven 1930-tól oktatni kezdett. A gyakorlatok talán ma sem lennének ismertek, ha Pilates később nem költözik az Egyesült Államokba, és nem tanítja meg a tornát egy táncpedagógusnak, aki elsőként saját növendékeinél alkalmazta.

Thera Team

Thera Team

Thera Team, fitnesz labda, fitness labda, fit-ball, Pilates, gerinc, tornaszőnyeg, derékfájás, hátfájás, aquafitness, terápiás eszközök, fitnesz, sporteszköz, torna DVD, rehabilitáció, gyógyászati segédeszköz, stresszoldás

Victory Pilates

Victory Pilates

Szeretettel várunk a gellért-hegyi Victory Pilates Stúdióban, egyéni, páros vagy csoportos órákra, alkatodra kialakított egyéni edzéstervvel, talajon eszközökkel és gépeken végezhető mesterien felépített gyakorlatokkal. A Pilates óráról sokan azt hiszik, hogy matracon végzett gyakorlatokról van szó. A módszer sokkal egyedibb ennél. A Pilates elsősorban személyre szabott edzésforma, ami talajon, majd ezt követően gépeken zajlik. Rehabilitációs és képességfejlesztő kiegészítő eszközök teszik sokoldalúvá az edzést, székhez (Stability Chair) és ágyhoz hasonló (Reformer, Cadillac) gépeken rugók adta ellenállással szálkásítva az izomzatot. A Pilates személyi tréner diktálja és javítja a gyakorlatokat folyamatos fejlődést, változatosságot és precíz kivitelezést biztosítva a vendégnek.

Vikipilates

Vikipilates

Csoportos matrac órák Csepelen, a Móra Ferenc Általános Iskolában. Ezen kívül az oldal bemutatja a Pilates alapelveit, főbb fogalmait. Leírja a rendszeres Pilates gyakorlás előnyeit, mindezt szép fotók kíséretében. Közel a harmadik ikszhez ismertem meg a Pilatest, ami új távlatokat nyitott meg az életemben. Mesterem, Simonfi Ági egy tévéinterjúban azt mondta, az (is) csodálatos ebben a mozgásrendszerben, hogy az antisportolóból sportolót csinál. Hogy ez mennyire igaz, azt a saját példám abszolút igazolja. A gyerekkori balett óta ez volt az első mozgásforma, amit nem hagytam abba néhány hét vagy hónap múlva, amit este nyolckor, egy fárasztó nap után is volt kedvem végezni, és amiben valóban örömömet leltem.

Vikipilates Pilates a Csepel-szigeten

Vikipilates Pilates a Csepel-szigeten

Pilates órák Csepelen. Az ezoterikus tanítások szerint, ha a centrumod megvan, biztosabban tudsz mozogni, lépdelni a magad kis világában, az életedben. Középpontban a központ. Ez az ezoterikus tanítás egybecseng Joseph Hubertus Pilatesnek, a Pilates mozgásrendszer atyjának gondolataival: az erőközpont nem más, mint az emberi test fizikai értelemben vett centruma, amit ha megfelelően stabilizálunk, könnyedén és az izületek legkisebb igénybevétele mellett tudunk orrot vakarni, törölgetni vagy éppen cipelni a szatyrokat nagybevásárláskor. Legújabb kutatások szerint bármilyen mozgást végzünk is, először a testünk központjában található izmok, a sokbahasadt izom és a haránt hasizmok kezdenek dolgozni. Ennek megfelelő törődést igényelnének, nem gondolod?

Wellness 2000

Wellness 2000

Stúdiónk a fél évtizedes nyitás óta is megőrizte azon célkitűzését, hogy az egészségük megőrzésére és a fizikai-szellemi fittségre igényes vendégeit a lehető legmagasabb szakmai színvonal mellett tudja kiszolgálni. Szolgáltatásaink összeállításakor figyelemmel voltunk arra, hogy minden korosztály megtalálja a számára megfelelő időtöltést. Büszkén mondhatjuk, hogy vendégeink egy közös klubhoz tartoznak, hiszen közülük sokan hosszú idő óta stúdiónkat látogatják, így mindig jó ismerősként térnek vissza hozzánk. Igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy szolgáltatásaink minél szélesebb körű igényeknek feleljenek meg. Filozófiánk, hogy nálunk mindenki megkapja a megfelelő figyelmet és ezt követően elégedetten távozzon.

Tuti menü